för mycket sol igår, tack för molnen idag!

jag brände mig igår, fick för mycket av det goda när jag pluggade på balkongen
(det skulle ju kunnat vara så att alla fonetiskatermer blev för många, så att hjärnan brann upp, men sån tur hade jag inte) det var solen, den var för stark. jag känner mig som en äkta blond svensk amatör. sitta i majsolen en hel förmiddag och tro att man inte ska bränna sig. HAHA! idag får jag stå mitt kast, med ett alldeles för rött bröst och två illandes röda kinder. jag skäms. snart bär det av till skolan, gruppuppgiften i fonetiken måste bli klar.
jag är glad att solen inte skiner idag, det räcker att det är varm och att det bränns. jag gick en sväng tidigare imorse, med alldeles för mycket kläder. nu ska jag byta om, fixa mina ögon med lite mascara, sen så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0