en sammanfattning av helgen och vad som komma skall innan sommaren.

först jättetack till Joanna som varit Goliatvakt <3
vaknade i min lägenhet med mensvärk..vad har jag gjort för ont?
sen vill jag också passa på å tacka Gud för mp3-spelaren, så man slipper höra på radiosporten i 45 mil :D
Öland var bra, förvånda någon?
trist väder, med temperaturer runt 10 grader.. (ryktet gick om att det var 24 grader i skuggan hemma)
hagen blev klar, jag fick mitt jobb, min uppsats och mitt PM är färdiga och rättade av mamma.
kvar innan sommaren kan börja är den kära fonetiktentan. jag har sagt till mig själv, tre timmar varje dag. det borde funka. med start nu !
okej, lite frukost först, sen så. Klas kan kanske förhöra ord, om jag är snäll ;)

jag SKA klara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0