ARG!!

som att det inte vore nog med snurret och förtvivlan över jobbet
idag blev jag anfallen av en hund, eller vi ska jag jag väl skriva.
en svart vit ful äcklig elak arg hund
den började skälla, resa ragg sen dök den på Goliats bakben
Goliat kickade till och hunden sprang tillbaka in på tomten
jag exploderade på insidan, men fick inte fram ett ljud. hade sån go lust att ge hussen en riktig utskällning, men kände bara hur färgen på kinderna steg. jag va så arg, förbannad! man ska inte ha hund om man inte kan ha pli på den, man ska absolut inte ha hund som anfaller. det va bara tur att det va jag och Goliat, Goliat som inte gör något, som inte bli rädd. hade det varit en annan häst kunde det gått riktigt illa, om hästen hade blivit rädd och stuckit ut på 90 väg. hästen kunde fått men för livet. om hunde blivi mos, vilket är mycket möjligt om Goliat fått till en rejäl spark, bryr jag mig inte det minsta om. den ska kunna bete sig, komma och bita hästar i haserna, va är de för uppfostran. egentligen är det inte hundes fel, men jag blir stört sur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0