paket, klänning och hår

idag har jag färgat mitt hår, som nu siftar i ljusbrunt med röda toner :)
jag har köpt paket till min pappa, som fyller år på lördag, jag har också införskaffat en ny svart liten klänning som jag ska ha fina strumpbyxor till och så har jag fått ett par nya ballerinaskor av mamma. Goliat bjöd på långtur i strålande solsken och kvällen på familjemiddag at my place. en bra dag!

nu har jag huvudvärk och måndagsångest, imorgon är det grupparbete för hela slanten. jag är klar med min del, jo, men relativt klar iaf..

för övrigt har jag ansökt till kurserna nästa termin och håller tummarna för att jag får läsa båda två. just nu vill jag bara ha april, så jag kan få komma till mitt Öland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0