Öland

jag kan ju inte påstå att typ 20 dagar ensam på landet är det roligaste.
idag tog jag mig iaf tiden att cykla in till stan. internet och myggmedel stod på att göra listan.
imorgon ska jag jobba.
när man är borta så här, inser man hur mycket man missar.
Hampus student, jag vill så gärna gå. men det fanns liksom inte så mycket att välja på.
allt ska klaffa. transport, stallplats, någon som kör, sen kan jag ju inte lämna Plutten heller.



jag sänder en tanke till Hilda,
det blir tomt. liksom en del av allt försvinner.
vi vär bäst när vi busa med Malin och Jacci.
ett tack är jag skyldig, för att du botade min bockrädsla.
puss på dig!



tids nog komme kanske lite blider, det blit en del.
i brist på annan att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0