Öland

tre veckor sen jag bloggade sist.
inte mycket har hänt, egentligen.
VG på fonetiken, vilket betyder att jag kommer in på kursen nästa tremin :)
sol, sol, sol
mamma pappa och julia är tillbaka i Strängnäs.
jag trvis på jobbet, bra folk.
något annant, som inte har med Öland att göra är att jag har värsta planen på hur jag ska fixa till lägenheten när vi kommer hem.
längtar.
nu är jag på jakt efter lite kläder att fylla sommargaderoben med.
sen dra med Hilma till stranden.
brännan ska bli brunare.
så håller jag tummarna för Hampus och Jonas på lördag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är dom bögar?

2010-07-07 @ 15:00:00
Postat av: ANNA

Hoppas ni har det super!! Vi kommer ner snart, det skall bli skönt, jag läängtar! :D :D :D

2010-07-11 @ 15:25:56
URL: http://annalarssonfem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0