doft.. eller lukt ?

jag sitter på bibblan, luktar korv och hamburgedressing. håret är flottigt.
jag är världens frächaste, yes!
så är det inte, jag är äcklig. typ så äcklig man kan bli efter en dag i ett gatukök.
kärlek.

jag sänder en extra tanke till C med famlij.
en ängel fick vingar. någon försvinner, lämnar kvar en saknad.

nu ska jag handla med min korvlukt. det ekar i kylskåpet.
illa,
sen ska det fixas med en hovslagar tid, Goliat ska få röra på benen också.
ikväll är jag ensam. Hilma hos Linnea och Klas på sitt jobb.
på lördag kommer pappa, dit längtar jag.

imorgon är jag ledig, brännan ska uppdateras, tyvärr blir man inte brun av att steka..
iaf inte av att steka kebab ;)

Kommentarer
Postat av: julia

2010-07-19 @ 18:41:16
Postat av: julia

haha, tack för att du skrev att jag kommer :(

2010-07-19 @ 18:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0