böcker, bus och pengar

påväg till Goliat
solen skiner å det är snart höst
idag blir det bus i skogen :)

insåg att jag hade mer pengar än jag trodde å sånt blir man lycklig av
jag håller på med min höstgarderob å kanske är det så att jag inte behöver mer kläder och skor men det är roligt, roligt med nya grejer
jag är i behov av en tjocktröja till
kanske en till tunika
dessutom vill jag ha ett par flätade strumbyxor.. ja, med flätat mönster
Goliat vill ha ett nytt grimskaft och jag skulle vilja hitta ett nytt schabrak, mitt svarta är helt slut
välanvänt

igår kom Skriva för att lära och jag köpte dessutom Magistern av McCourt
tilltalande bok, har redan läst halva
dessuutom hade jag bett min kära pappa att skriva ut två saker man kunde hämta från internet,
så igår när jag kom från stallet låg det två häften på min säng
ett på 144 sidor och det andra på 172
de var fint ihop satta.. men kul å läsa :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0