tycka minder om, ogilla... hata

jag vet att hata är ett starkt ord
jag har lärt mig att man ska säga ogilla, eller kanske tycker mindre om
men
jag ogillar inte att dammsuga
jag tycker heller inte minder om det
jag HATAR att dammsuga
men nu är det gjort, jag dammsög hela källaren
vilket ockås innebar att mitt lilla kattbokmärke åkte in i dammsugaren twice
jag slängde även tre par skor, bra gjort med tanke på min skofani ;)
aja, sen kom jag iordning med alla papper å alla böcker

dessutom har jag införskaffat två böcker till, tack vare Christoffer :)
de väntar snällt på att bli lästa
precis lika snällt som barnkonventionen som jag inom kort ska ta i tur med

på måndag har jag två veckor kvar till min första tenta ska vara inne
jag har inte riktigt smakat på orden
Cecilia ska om två veckor lämna in sin första tenta på högskolan
jag är bra på att förstora upp saker
dock är det skillnad på nu och då
nu finns ingen Claes-Göran som sätter betyg
inga fler MVG+
och det känns, det gör faktiskt lite ont

den här helgen är bokad
idag kommer som sagt Klas med familj
imorgon kommer släkten å ska fira Julia
på söndag, då ska jag rida lektion å min mamma ska följa med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0