torsdag

idag hanns det med mycket, så en kort sammanfattning
prommenix i 1½ timme med Klas
frukost med mamma och Klas
Hälla shopping, Ikea, lunch med Klas
Hummelsta och godisköp, med Klas.. (påväg från Västerås)
cyklade till Goliat, träffade Sofia, pratade i nästan en timme
vidare till Goliat, red, mer prat..
cyklade hem, broöppning och då blev jag riktigt arg
så där arg så jag kunde mumlat massor för mig själv
idiotmänniksa och inte stänga av bilen
låta motorn stå på i minst tio minuter..
det va det där med milöjon, du vet :O ??
jag hade god lust att knacka på rutan och fråga om hon vet vad växthuseffekten är för något.
jag är dessutom, påtal om något annat, klar med tentan!!
UNDERBART!
sånt borde firas, jag vet att mamma har en plommonkaka i frysen :)

Kommentarer
Postat av: gillberg

Grattis till tentan får man säga då =)

2009-09-17 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0