studiedag, flytttankar och kyrkoval

imorgon är de studiedag, för dem som går i vanlig skola och som inte jobbar
jag som går på högskola ska lämna in en tenta, men den ligger redan där i UKKs blåa låda,
så låt säga att jag också är ledig "ledig"
jag har fått en lägenhet! wow
en egen lägenhet.
imorgon ska vi åka och titta på den
men jag har inte bestämt hur jag ska göra, om jag ska flytta eller inte.
för det blir mycket pengar att låna, men jag vill.
jag vill ha ett eget litet ställe och det är ett bra erbjudande
ooh :)
om pengar ändå inte var så värdefullt
är det en fin lägnhet, blir det kanske flytt, det skulle kännas så vuxet
villvillvill
- då flyttar ni till Ekilstuna (mamma)
- vilka ni? (jag)
- du och Goliat (mamma)

en flytt innebär att jag måste ta med mig min stjärna, jag har haft kontakt med tre stall och två verkar bra. hoppas å få komma och kika in dem. ett med full servic, asså jag kommer inte ens behöva mocka :O
jag kommer bli lat, men det locka så (att få vara en fattig student) med något eget, med en egen häst

drömmar

nu ska jag duscha, sen ska jag å mamma gå å rösta
för det är faktiskt vår demokratiska skyldighet



Kommentarer
Postat av: Hanna

klart du ska flytta! =)=)

mitt stall där jag är nu är också full service, helt sjukt ju..! lat? ja. inte de som jobbar dock! :)

får höras nån dag... saknar dig! puss skumdum

2009-09-20 @ 20:01:27
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0