stalltitt, jobb och pojkar

fortfarande inne i flyttankar,
vill, vill, vill
idag var jag å Klas å tittade på ett stall, urmysigt
å jag hoppas verkligen att det blir som jag vill :)
det blir dyra lån, visst.. men kanske är det värt det
att göra något helt nytt

imorgon åker jag med moster och Danne till Öland
jobb, pengar och Öland (lär bli en del skola också)
hur som helst ska det bli skönt att åka ner igen,
till lilla Egby, till mina djuttapeter och till Sibylla

idag blev det eb tur i solen med förspänd häst
jag, Klas och Goliat busade lite med kärran
å det är då man inser att
kosta vad det kosta vill,
men
man säljer inte en kompis
en trotjänare
man säljer inte en bästa vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0