fokus betyder inte drömmar

fokusering
det är likosm a ocg o när man ska plugga och jag saknar det
jag är för borta i tanken, jag är i flyttankar
det blir av, det bli E-tuna, men häst å hela köret
skulle vilja drömma mig bort på IKEAs hemsida en stund, men det funkar inte så, för jag har 420 sidor att lära, 140 andra sidor och ett utkast till nästa tenta som ska vara klart om en vecka
trött, död och lite till, bläää!!
om lektionerna ändå kändes nödvändiga, om jag slapp knapparna, så vore det en sak.. men nu är det inte så..
har lektioner alla dar utom idag den här veckan och jag ser bara fram emot fredag, storföreläsning om mobbning. hoppas att det bli intressant.
men som sagt, Naturvetenskap som allmänutbildning väntar

jag kan dock inte låta bli att längta lite, att tycka att det är hur spännande som helst att få flytta, få skaffa något eget :) jag har lovar Kamprad att sponsra honom lite, vad gäller min inredning

idag blev det lite burkar och kryddor på ÖB, liksom mina kryddor



Kommentarer
Postat av: Anonym

så glad för dig skumdum!!!

2009-09-28 @ 22:45:34
Postat av: Cecilia

söthanna!

2009-09-29 @ 16:32:16
URL: http://mariia.cecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0