55555555555555555555555555555555555555555555555552

operation-aQVGBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBKO
jag har tagir bort en grej i näsan
det gjorde egentligen inte ont,
men benen bar inte ner till bilen
det snurrade i huvudet och jag mådde fruktansvärt illa
usch vilken otäck känsla det var

när det lag sig åkte vi till Ikea, jag å Klas som fick leka ambulans ;)
vi lämnade in PORTOIS som inte kommer komma till användning
och gjorde en del nya inköp
nu tror och hoppas jag att vi hade det mest nödvändiga saker
(och lite julpynt)
sen åkte vi tillbaka till Eskilstuna, skulle kika in djuraffären på Tuna Park
men den är inte att rekomendera
inte om man tänker skaffa kisse iaf
sen var det lunchdax och vi fikade på Wanye's
eftersom att det stretade och värkte i min näsa tog det väldigt lång tid

efter fikat bar det av hem igen
ut till Mekonomen och köpte bromsklossar till Klas pappa,
sen ut till ÖB och shoppa lite kattsaker
transportbur
kattlåda
och leksaker
slutligen åkte vi till Djurmagazinet och köpte foder och en klösbräda med sovplats230
okej, tanken var att vi skulle hämta henne när vi flyttat in i lägenheten,
men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge,
så nu är hon hemma hos mig, nere hos oss, framför datorn
därav alla B i början och siffrorna som dyker upp på slutet

Puss på Siri, som dessutom fått rubrikge inlägget



452226

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0