pulka med ALLA killar

igår, gick det inte riktigt som planerat..
datorn, internnet, eller sf-sida hängde sig. fick bara två biljetter så nån bio blev det inte. följt efter vårat pulkaåkande och thaimats ätande, blev det monopolspelande. gästerna fick stå för underhållningen, då spelet var för dyrt för min smak. jag ska skriva att vi halv tio åkte till Ica Maxi, för att det inte fanns något spel hemma hos mig. pulkaåkningen tror jag gick hem, då Hampus iaf sa att jag fick lura med honom fler gånger om vi tog med pulkan. hur som helst så njöt jag. att få vara med dem man verkligen tycker om är så himla underbart, igår med det mina favorit killar plus Goliat, menar kan man begära mer? liksom när Goliat fick vara med. LYCKA!

dessutom införskaffaed jag en kamera :) en rosa, en illrosa liten kamera, åå, sånt är också lycka.

   

det skulle bli fler bilder, men internet vill inte idag. senare kanske.
nu är det Goliat som gäller, sen funderar jag på att städa undan julen, jag är trött på tomtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0