stor och liten

Julia.
han sjunger  For you I'll set my house on fire
det är inget hjärta som brinner utan ett hus!!

blä!
ååh!!
jag orkar inte
på måndag börjar skolan å jag känner att jag har noll koll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag vill inte bli stor, jag kan få börja lekis igen, eller nått i den stilen,
sexan kanske (å få ha snoddar på chinosen)
fast då ska man kanske gå o åttan nian
sak samma, jag orkar inte
egentligen, tänk att flytta någon annastans
lite spännande
faktiskt

jag ska snart åka till min Goliat
vi ska rida lektion
:D

Kommentarer
Postat av: ANNA

neje, sant?! Äre house? jag sjunger alltid heart! Det är väl en kärlekslåt?! :O :D hah!

2009-08-28 @ 16:12:44
URL: http://annalarssonfem.blogspot.com
Postat av: Cecilia

japp, han sjunger house! det är ju mer kärlek är hjärtat ju. för alla tänder ju eld på hjärtan nu för tiden ;)

2009-08-28 @ 17:14:22
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0