onsdag förmiddag

jag borde gå upp för trappen, tvätta mig å klä på mig någotannat än vad jag hade igår
känner att jag vill anstränga mig lite
vill vara lite fin
men jag orkar inte
jag borde fixa mig så jag är klar när Klas ringer

jag sprang igår 5 km av ren besvikelse
ville springa, ville springa 5km med min mp3
med min musik som jag saknat hela sommaren
men inte, batteriet var inte laddat
blä
det var tungt
det var varm
det var svettigt
det gjorde ont i mina ben
men jag spranag, hela vägen
idag får jag stå mitt kast..
jag har trängnäsvärk


min bästa Goliat är på Öland
jag saknar honom
jag har ingen att tänka på
ingen som behöver mig
jag drömde om Goliat inatt
det var en otäck dröm
min Goliat
jag ska ställa honom i garaget under päronträdet
så ska jag mata honom med massa äpplen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0