motion, student och kläder

jag ska springa om typ en timme
med min Julia
med min lillasyster som kommer vara mycket mindre trött efteråt
blä!!

jag har faktiskt ridit å cyklat redan
sen duschade jag å klädde på mig
Klas favoritklänning, för jag tänkte att jag skulle gå dit, men klockan sprang ifrån mig

nu laddar jag upp studentbilder,
ooh!!
underbara 5 juni 2009

en annan grej, som jag inte borde blogga om för att inte sjunka lika lågt..
men herregud, lägg ner alla blonderadetjejfjortisbloggar
det är patetiskt, hur en 15 årig tjej skriver:
att hon festar för mycket
att hennes (spagetti)ben ser tjocka ut
sen att se henne mobilblogga framför spegeln, med en fnittrig ljus röst, som mest består av ord som
typ
liksom
omen

asså, snälla!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0