måndag med stjärnor i taket

packa
Goliat
vaccin?
kryssning

okej, jag borde ta tag i sakerna..
vet inte vad jag ska packa
vet inte ens vilken väska jag ska packa i

en annan grej, här om dagen såg jag å Klas på
I taket lyser stjärnorna
jag grät
jag grät floder
stackar Jenna
cancer gör ont
det gör sjukt ont
det sårar å förstör
mormor, jag tänkate på dig
du blev också tagen av sjukdomen precis som Jennas mamma
Isabelle, jag tänkte på dig
cancern fick ditt hjärta att sluta slå, den fick din kropp att inte orka mer
det gör ont, det får kinderna att fuktas
kanske inte bara fuktas, utan att dränkas

Kommentarer
Postat av: Anonym

dumma cancer. finns väl inget annat att säga? <3

2009-08-17 @ 17:29:29
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0