måndag, tågkort och projektinlämning

- Cecilia, jag har glömt mitt tågkort hemma!!!
- Å, jag som trodde det var söndag idag.

måndagmorgon, trött, nyvaken
gick up, klädde på mig, gick till Klas, hämtade tågkort, gick till stationen, sprang

jag hatar att springa
det gör ont i benhinnerna, i fötterna
idag gjode det ont på mitt blåmärke också
men jag sprang i 40 minuter, det blev varmt
svettigt och jobbigt
 
nu ska jag klä på mig, gå till skolan, lämna in Klas projektarbete, viket betyder att jag måste gå själv till Hotell och Restauranghuset, gå in där och fråga efter Anders, säga att det här är Klas projektarbete.
- varför ska jag vara modig?



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte modig, du är toffel :)

2009-04-28 @ 20:58:31
Postat av: Anonym

du är inte modig, du är en toffel ^^

2009-04-28 @ 20:59:30
Postat av: ...

toffel, inte modig ^^

2009-04-28 @ 21:00:33
Postat av: Linda

Varför behövde du lämna in Klas projektarbete? Men snällt av dig i alla fall!

2009-04-29 @ 23:45:29
URL: http://lindavonseth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0