godis, Öland och träingsvärk

de tre orden får i korthet beskriva mitt påsklov

för det första har jag ätit alldeles för mycket godis, för det andar jag ha hjälpt mamma att gräva ett land, vilket gav min träningsvärk i hela kroppen och för det tredje har jag tillbribgar nästan en vecka på Öland.

lovet är INTE slut, detär bara torsdag idag och jag har precis skrivit klart min fältstudierapport, känns skönt.. ganska bra, men svårt. mest om tomma ord, precis som kalorierna, tomma, tomma kalorier i godis, tomma ord i rapporten. det är svårt, svårt att låta bli choklad, svårt att skriva något vettigt..

Klas sover,  jag ska lägga in mina Ölandsbilder nu

jag vill ha sommar, jag vill till Öland, jag vill ha Goliat på tomten

så är det och så ska det bli

inatt drömde jag att vi tog studenten,
jag hade min vita klänning, men med en svart BH
jag hade fula, obekväma skor och det spöregnade

Kommentarer
Postat av: ANNA

DU är inte den enda som drömt om studenten, och svart till råga på allt. Jag drömde att hela min klänning var svart och att den var så lång så den släpade i marken. Det var en hemsk dröm!

Och nu, eftersom vi berättat våra drömmar kommer de inte att slå in :)

2009-04-17 @ 20:25:50
URL: http://www.annalarssonfem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0