förlorad ambition

jag är klar med min del till utställning, skönt
men just nu känns det som att jag iaf inte har koll på något,
det är filosofiprov imorgon och jag har bokstavligen talat inte pluggat någonting
tills idag skulle vi läst engelskatexten, vilket jag heller inte har gjort
jag är trött, trött i huvudet.
jag har tappat min ambitiösa sida, förlagt den någonstans..
den är nämligen helt borta
det får bli läsa engelsa i skolan å plugga filosofi som en galning ikväll
jag vill ta studenten åka till Öland och komma bort ett tag

på söndag kommer iaf MIN Hanna, jag har saknat henne
på torsdag (om en vecka) åker förmodligen jag å Klas med pappa till Öland, det ska bli så skönt
då får jag ledigt, jag behöver inte tänka på skolan på några dagar
för även om det inte är så mycket nu, känns det som att jag är full i mitt huvud
kanske är det mest ogräs, så jag behöver bara rensa lite

Roland väntar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0