115 inlägget

det här blir mitt 115 inlägg, bara en sådan sak liksom

jag boder skynda mig på nu, för jag ska till Klas, men jag orkar inte stressa, så här är det. jag kan inte stressa
jag måste linda min dumma fot, som Goliat gjorde något med i tosdags då han var på tok för vild för att vara 20 år, valack och fjordhäst, sen måset jag klä på mig något, sätta påmig ett par skor, låsa dörren

foten är värst, jag vill inte ha ont i den, jag vill kunna gå på den som vanligt (dumma häst)
jag vill springa, hade ju faktiskt kommit igång riktigt bra

hur som helst, igår blev det Lager 157 och Tunapark med Larssons :)

jag köpte ett par skor, ett par rutiga converse
UNDERBARA
sen köpte jag en t-shirt, en vit
Klas köpte en likadan, fast en svart

för övrigt kommer familjen hem från Öland idag och imorgon blir det dop

skynda sig var det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0