torsdag

vilken dag!

jag var jättetrött, kunde inte sova i natt. först gick det inte å somna, usch!
sen vaknade jag hela tiden :S klockan ringde 10 i sju, då var jag jättetrött
men låg kvar och lyssnade på låten som spelades, jättefin :)
http://www.youtube.com/watch?v=HhZ5-L9znt8

började med essäskrivning i tre timmar, vilket kändes helt okej.
efter det var det lunch, coscos och grönsaker blev det för min del,
sen hade vi oppositionssemninarium, (vadå att man inte kände sig så jättpigg i huvudet)
men även det gick bra :)
sista lektionen var engelska, vi har redan börjat med förberedelser inför nationella provet,

så gick jag hem i solen, idag var det verkligen höst i luften
men det var inte färdig gått, för jag och Goliat tog också en liten promenad i kvällssolen, tillsammans med en massa äckliga mygg!


                                                                                                                                        jag fick lååånga ben :D

"it's a little bit funnie this feeling inside.."
vadå att jag längtar :D

dessutom, Jason, I'm yours på lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0