12 september

- å Herre gud. då kan jag ju inte skriva mer!

kan få bli dagens citat, när jag insåg att jag inte kommer få ihop min uppsats, pga att jag skrivit för mycket å inte ens är klar ;O

dessutom hatar jag skolans datorer. de suger rent ut sagt!

här om dan dog den verkligen, hängde sig, så jag va tvungen å plocka bort batteriet. SKIT, för jag hade skirvit en hel del.
aja, va bara skriva om det hemma på min älskade lilla dator<3 så idag, skulle vi fortsätta å vem får datorn utan bokstaven Y, jo Cicci så klart. jag å tekniksa prylar hör INTE ihop;)

så hade jag sällskap hos Goliat:)



jag kunde inte hjälpa det, det kom över mig.
jag vet inte om det gjorde det för att jag skulle gå vidare, eller för att jag skulle stanna kvar ett tag till.
hur som helst kändes det konstigt, inte obehagligt, inte heller ledsamt eller lyckligt. allt bara kom.
som en våg, minnen, tankar och frågor. 
sen fösvann det, som om inget hade hänt.
men det lämnade ett spår.
det underliga var att doften fanns i rummet. som att det va luktsinnet som blivit mest berört.

Kommentarer
Postat av: Philip

Schyst o inte skriva vem du fick sällskap av ;)

2008-09-14 @ 14:53:15
Postat av: Cecilia

brukar inte nämna så mycket namn, vet ju inte om folk vill det.

2008-09-14 @ 15:24:31
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/
Postat av: Philip

okey de var ju klokt =)

2008-09-15 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0