tisdag, Isabelle <3

ikväll ska jag tända ett ljus för dig.
de ska få brinna i natt, tills de slockar.
Isabelle, du var ett ljus.
men du slocknade aldrig av dig sjäv, som mitt ljuset ska få göra.
någon blåset ut din låga, cancern blåste bort ditt liv.


förbaskade sjukdom fy vad jag hatar dig!!
du tog Isabells liv, precis som du kom att göra med mormors bara ett år senare.

Idag är det den 30 september.
hade du levt, älskade vän hade jag suttit hemma hos dig, sjungit för dig.
Isabelle, det hade varit din 18 år dag idag.
det känns så himla orättvis att jag får fylla år, göra saker, ta studenten, lära känna nya männsikor och inte du.
livet är orättvist!

förövrigt var det tisdag idag, lite lektioner, hade prov sista timmen och det kändes asdåligt. hann inte skriva så mycket som jag ville + att jag glömde bort massor med grejer. typ som cellplasma. SKIT!
efter det träffade jag fanny, vi var nere på trafikskolan, gick hem till mig, åt lite, till kyrkan för att sjunga med orkestern :D det va roligt, ska ha konsert på måndag! sen blev klockan halv sju innan vi sjungit klart och jag åkte till Goliat. han var världens gulligaste (som vanligt) det hann bli mörkt innan jag skulle hem, så det gick fort å cykla.
tror jag har sovmorgon imorgon, så det blir upp och plugga.



Grattis Isabelle<3

Kommentarer
Postat av: Philip

Du hann med en hel del den där dagen.

2008-10-01 @ 14:28:38
Postat av: hanna

känner med dig<3

jätte fin inledning!



kan fortfarande inte släppa alla likheter där. livet är underligt...

2008-10-02 @ 20:56:05
URL: http://hannana.blogg.se/
Postat av: Lisa

verkligen fint skrivet:)

de går inte att beskriva hur orättvist det är<33

2008-10-03 @ 15:19:21
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Bea

<3 <3 <3

2012-03-09 @ 20:29:33
URL: http://familjengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0