sjuk

hemma idag:/ ont i halsen och huvudet, kanske feber..
det började redan igår kväll. jag gick och la mig redan kvart över nio, astrött!
VÄLDIGT TIDIGT för att vara mig, hon brukar vara efter halv 12
alla gånger
men jag kan inte påstå att jag sov nå vidare, halsen gjorde ont, jag frös å svettades.
sen ringde klockan, gick up klädde på mig, tog två alvedon och insåg sen att jag aldrig skulle orka skolan, klädde av mig
mamma fick sjukanmäla mig, så sov jag till halv tio:)

sen har jag typ suttit här hela dagen och tyckt synd om mig själv.
(patetisk jag är)
är i  princip klar med uppsatsen, pluggade psykologi, kollde in gamla bilder å mailade en lärare jag hade på Asken.
sen kom Hilma hem, jag åt tre skorpor till lunch, satte mig vid TV som jag kom på att jag aldrig kommer gilla, för det går bara skräp på den, så sate mig här igen.

lyssnar på Mraz skiva, kanske kan den få mig att bli lite friskare:)

va ute och gick med Baran igår, (självklart pratade vi killar) lite fjortiz är det kanske, men alltid lika mysigt<3
kom fram till vad jag faller för :P

* hatt, menar, hur hett är det inte :O
* mjukisbyxor, ser så himla avslappnat ut (gör inget om kalsongerna syns och är snygga) haha :D
* glasögon, (med svarta bågar), ger ett moget intryck :)
* converse, asså det finns inget som är så snyggt på ett par killfötter som ett par Chuck Taylor ;)

jösses vad ytlig jag blev, jag som alltid tjatar om insidan.
aja, hur som helst är det ju den som räknas i slutändan

men det finns ett citat som säger:

"det är utsidan man faller för,
  men insidan man bli kär i"

så får vi se det.


Kommentarer
Postat av: Gillberg

stackare Förkylning suger :/ Krya på dig :)

2008-09-15 @ 19:47:45
URL: http://gillbergarn.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack, jag jobbar på det:)

2008-09-15 @ 20:42:48
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/
Postat av: hanna

du har ju i alla fall bra smak sötis:)

2008-09-27 @ 17:29:59
URL: http://hannana.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ja, det så klart:D

2008-09-28 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0