Jason Mraz, 27 september

vilken kväll, typ det bästa jag varit med om :D
hur vi hittade till Fryshuset, det är en historia.
hur vi hade det där, tänker jag berätta<3

Ingrid Michaelson började att sjunga lite för oss.
undebar röst, fina texter.
sen var det än väldig väntan på Mraz, men han kom å ha gjorde sin grej.
ÅÅH.
började med The remedy.

"When I fall in love
I take my time, there's no need to hurry when I'm making up my mind
You can turn off the sun, but I'm still going to shine"

OCH KONSERTEN FORTSATTE I DEN ANDAN

jag sken lyste som solen, det var helt fantastisk.
ler fortfarande.

efter några låtar, kom I'm yours, (som till och med jag börjar tycka är lite tjatig)
men inte igår, vilken otrolig känsla.
verkligen alla sjöng

han avslutade med A beautiful mess

jag ska sammanfatta min kväll igår, den var helt underbart. jag var världens lyckligaste. nu ska jag leva på den här känslan, jättelänge, för jag behövde den verkligen.
allt var så bra, stämningen, Mraz, musiken, människorna, mackan vi åt innan, tåget dit, hur vi hittade till fryshuset, konserten i sig, alla texten, känsla, tåget hem, kön, herrtoan;), tröjan, Tove <3

så avslutade vi kvällen, med att kila ner på stan för att kolla på folk (det var europainsparken)
träffa några stycken :)
jag och Tove utsåg kvällens citat, men det håller jag för mig själv.

nu ska jag ut och gå, sen blir det PLUGGA och Goliat, när mina syskon är hemma.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var helt lyrisk :)

2008-09-28 @ 20:48:23
Postat av: Gillberg

det var jag som skrev :P

2008-09-28 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0