bland filosofiska termer, schitzofreni och svenskhistoria

som student gäller det att vara flexiblel
idag gick jag från inre monologer, till psykologiprov för att fortsätta med en lekiton i engelska b och och svenska c.

dessutom fixade jag biljetter till Elton John - the red piano
det blir jag, mamma och pappa<3



jag fattar inte vad som hänt med mig :S
jag orkar verkligen inte ta tag i skolan längre.
allt känns jättejobbigt bara, det är så sjukt mycket hela tiden
jag hinner inte lägga ner den tid jag skulle vilja på mina arbeten
då skiter det sig istället :/ 
jag skulle pluggat på lite av varje i helgen, men vad gjorde jag?
INGETING
nu har jag massor att ta tag i och det känns verkligen som en börda.
psykologiuppsatsen, genetikprovet, filosofiprovet, oppositionsseminariet, engelskatexterna, essän
jag va skoltrött i tvåan, det kan jag erkänna. men jag kämpade verkligen.
var jättetaggad när vi började, men det är som att musten gått ur mig :(
jag kan ju inte påstå att jag gillat att plugga, men har tyckt att det känts helt okej att sätta sig på kvällen med läxorn, nu är det bara jobbigt.
SUG!




Goliat, du är min stjärna.
jag skulle aldrig klara skolan utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0