Älskling, gör det bara!

allting bara kom, typ som ett skyfall.
som att det var meningen att det alltid skulle vara vi.
nu blev det inte så.
var man ung och dum!
nej, feg. så var det!
tiden paserar, precis som allting annat
imorgon är en annan dag och det som hände då kommer alltid vara ett minne, ett vackert minne.
jag hade inte tänkt på det, inte på jättelänge.
men nu kom det över mig, Gud va snygg du var!
jag har en sak som jag fick av dig, det kommer alltid symbolisera hur det kändes.
jag kände likadant.
va rädd jag för för dig, jag hade aldrig känt så förut. jag visste inte vad jag skulle göra av alla känslor
första riktiga kärlek
vad jag skrev under den tiden, varje kväll i en blå bok.
i den står allt, alla ord, sms, vad som hände, vad vi gjorde.
va kär jag var i dig :)
men det blev inte som vi trodde, eller blev det det och så tog det slut?
jag vet inte, jag kommer aldirg få veta det heller.
så det får bli en känsla i magen, en fin känsla
det var första gången på riktigt
jag älskade det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0