3 önskningar

idag när jag kom hem efter helgens körläger åkte jag och Hilma till Goliat, då kom jag på att barn är helt underbara.



- Cecilia..?
- Aa.
- Om du fick tre önskningar, va skulle det vara då?
- Man får väl inte önska flera önskningar...
- Nej, tre stycken.
- Okej, då skulle jag önska fred på jorden.. Eller nej föresten, jag skulle önska att alla hade det lika bra som vi.
- En önskning, två kvar.
- Sen skulle jag önska att jag fick träffa mormor och morfar igen.
- Sista öskningen då?
- Va svårt, jag kommer inte på något..

*tysta en stund*

- Att Goliat bli människa, vill du inte det?
- Jo, precis, så jag kan gifta mig med honom. Det vore perfekt.
- Ja, för jag tror att Goliat tycker om dig.
- Vad skulle du önska dig då?
- Att jag fick en miljon dollar, att mormor och morfar levde och att Isak blev kär i mig.

Syster, jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå Gullig syster :)

2008-09-07 @ 19:46:32
Postat av: Cecilia

klockrent ju!

Isak måste vara otroligt söt:)

2008-09-07 @ 20:20:50
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/
Postat av: Gillberg

ja verkligen :)

2008-09-07 @ 20:37:41
Postat av: hampus

jasså här byter man bara bloggar utan att tala om ngt :@ jaja ok du e förlåten xD

2008-09-07 @ 22:35:17
URL: http://stavem.blogg.se/
Postat av: Cecilia

jag har ju länkat den på min gamla blogg!! så du skulle hitta hit ju!

2008-09-08 @ 19:56:58
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, gud vilken söt syster!

2010-11-22 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0