You and I both love

tre sprutor idag :O
allting för Afrika resan
surig doktor, men det va helt okej iaf ;)
Michael hade högläsing i väntrummet, så vi klarade oss

sen åt vi, kollade på stan. jag är i behov av ett par vinterskor och ett par byxor, men hittade ingeting.
köpte en bok, som jag ska ägna lite tid ikväll.
nu ska jag ducha, sätta på mig mjukiskläder och gå ut och gå en sväng.
MED MP3, som kom hem idag. min älskling har legat i skåpet i två dagar !

imorgon blir det körlektion i 90 minuter och det gör så ont å behöva lägga ut 900 kr för något som jag iaf inte kan.
helt enkelt, jag och bilar funkar inte ihop
jag är humanist, kan inget om matriella ting, om formler, om ologiska saker
Hampus kan nog redan se sig som segrare :D
jag vill kunna nu! det suger å växla, bromsa, blinka å allt där till.
jag fixa det helt enkelt inte, alla olika symbolen, spolarvätska, bromsvätska, olika däck, ABS-bromsar.
det tar kol på mig.

Oh, but at often times those words get tangled up in lines
And the bright light turns to night
Oh, until the dawn it brings
Another day to sing about the magic that was you and me

 jag bara älskar Jason Mraz - You and I both love

nej, duschen väntar, liksså mina ben som vill ut och gå :)
huvudet också för den delen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0