msn

If i hade a million dollars
We wouldn't have to walk to the store
If I had a million dollars
We'd take a limosine cause if costs more
If I had a million dollars
I'd buy you love

texten är klockren, jag bara älskar den!

klockan är snart ett, jag är inte ens trött. bara sugen på choklad :S
skirver på msn. tröga liv, jag är trög.
nu är klockan ett.
jag vill inte lägga mig
ärligt, jag gillar msn, man kan faktiskt bli riktigt glad av msn.
msn är enkelt, man kan vara öppen. skoja om saker, vara seriös och göra allting jätteinvecklat, det fast att det egentligen inte är det. msn är faktiskt riktigt bra. man klickar upp rutan skriver, klickar enter, väntar på att det ska blinka orange, svarar, väntar, orange, svarar :D
åå, intressanta liv!
jag tycker om msn:)
jag tycker inte om klockan, jag tycker inte om och sova heller.
jag är trött på det här,
 make it happen!
någonting bara!

Kommentarer
Postat av: hampus

vad ska hända? vi kan ju hitta på ngt? händer på jullovet? är du hemma... vi kan ha en riktig Hampus/Cissi dag o bara ta hand om varandra =D kanske gå på bio, äta c/kornbitar xD kanske åka o bada eller vad ägs som boda borg... =D finna ju jätte myye kul att hitta på =Djag vill iaf inte bara sitta på mitt jullov =D

2008-11-19 @ 11:49:11
URL: http://stavem.blogg.se/
Postat av: Cecilia, svar till Hampus

något ska hända bara, nått som inte är vardag! på jullovet händer ingeting, Goliat å öland några dagar bara. jag ska inte sitta av lovet, vi får hitta på något. vi måste det! det går alltid för lååångt mellan gångerna, nej Hampus skärpning NU! vi gör en uddagrej, som alltid :D

2008-11-19 @ 20:46:28
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0