måndag

lovet är slut  :(
jag har åkt på en förkylning

hade redovisning idag och det gick åt skogen.
BLÄ!

nu borde jag lägga mig, skulle vilja se en film
skulle vara skönt å bara inte göra någonting,
huvudet gör jätteont, alla muskler känns som bly, halsen har brunit upp och som grädden på moset har jag nog snor i hela mig :S

HÖSTLOVET 2008




var iaf hos Goliat nu på kvällen, vi red en liten sväng, riktigt skönt även om det va asjobbigt att cylka dit + att jag skulle mocka å fixa åt Millan också. men med mp3 i öronen gick det riktigt bra :)
månen var framme, hur läcker som helst.
en stor månskära bara, åh <3

å så hade jag körlektion å jag kan verkligen inte det där
kopling å blinkers å broms å gas å växel å speglar
fast inte alls i den ordningen
speglar, broms, kopling, växel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0