söndag

 

Underbara Jason Mraz

den där låten,
åh, säger jag bara!
och tänk att jag sett honom på riktigt, det är bara för bra, för han är bättre live.
dessutom äger han en rutig hatt :)
texterna

Oh love, love, you and I, you and I
Not so little, you and I anymore
Mmm hmm
And with this silence brings a moral story
More importantly evolving
Is the glory of a boy

Well it kind of hurts when the kind of words you say
Kind of turn themselves into blades


When I fall in love
I'll take my time, there's no need to hurry, love
When I'm making up my mind
You can turn off the song, but I'm still gonna shine


as long as you got me
and i got you
you know we got a lot to go around
i'll be your friend
your other brother
another love to come and comfort you
det snöade när jag cyklade från Goliat idag, tyvärr fick den inte ligga kvar
men julkänslan blev lite större, det blev pepparkakor med mamma till frukost :)
sen drack de andra glögg, men jag gjorde min mjölkgrej.
asså det är så beroendeframkallande!!

varmmjölk, kanel och honung.
luktar bullar, smakar sött och så blir man len i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0