gula-nalle-björn

Cause you and I both loved
What you and I spoke of
and others just read of
Others only read of the love
Oh, the love that I love
Love-ah-love

fredag igen och jag hittade min nya favoritlåt :)
självklart med Jason Mraz - you and I both

för tre veckor sen satt jag också här, vid datorn
någon skrev på msn, eller rättare sagt Michael skrev å ville at jag skulle komma över, jag kom över, på söndagkvällen också. life is wonderful :)
19 oktober, eller var det den 20.
tycka om <3

undebar kväll med Goliat idag, jag skulle rida. först tänkte jag gå upp på bana, men min host är fortfarande inte helt okje, så det blev en mörksväng med reflexer.
fast mörkt och mörkt, vi tog coopertestrundan, så hade lampor nästan hela vägen. blev trav och galopp längs med vattnet, vadå underbart?



älskade gula lilla teddybjörn, vad vora jag utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0