Goliat, filosofi och lite Julia

härligt trött i mina ben.
jag å syster va ute och sprang :)
allt som allt va vi ute i 50 minuter, sprang i 20, powerwalk och lite intervaller.
oyea :D
nu gäller det, två gånger i veckan.
nästa gång tror jag dock vi får satsa på reflexvästar.
haha

annars hann jag med Goliat :)
söt som alltid.
jag  löslongerade och höll på från marken med honom.
dels för att det va länge sen, men också för att hästen fått en knöl på bogen, liksom på insidan, precis ovan virveln
JAG HATAR KNÖLAR
skulle kolla om han var halt, något snubbilg när vi hade travbommarna igår, men idag ingenting
han busade mest runt, bockade och krumbuktade sig.
min häst är 19 år :D
gällande knölen, så får jag nog ringa veterinären imorgon, hur som helst.
 sug att den dök upp, för jag känner mig verkligen på g nu.
jag ska börja springa, försöka köra Goliat en gång i veckan, börja ta några språng med honom igen. han va bara för söt när vi hade cavaletti. bommar <3 Goliat.



dessutom ängnade jag skolan lite tid
valde ämnde till filosofiuppsatsen, började på en ny novell till kreaktivtskrivande, den här känns mer rätt.

imorn blir det trafikskolan, Goliat och engelska grammatik efter skolan


Kommentarer
Postat av: julia

wei :)

2008-11-10 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0