adveeeeeeent

jag kan inte hjälpa det, men idag var det julkänslor
det trots att det spöregnade, hela vägen hem från kören och hela tiden när jag var ute och sprang så hade jag
"det strålar en stjälrna"
dessutom såg jag en adventsljusstake i ett fönster imorse å nu strömmar det julmusik ur mina högtalare
jag bara älskar julen, en ursäkt att ha känslor redan är att den är så kort
jag har redan haft glögg och pepparkakspremiär :D

imorn, nationellt prov i Svenska B
uppsats 5 timmar


okej, bilden passar inte alls till mina julkänslor, men det var Öland, det var sommar och vi såg på fjärilar ;)

Kommentarer
Postat av: Gillberg

Lycka till imorrn :)

2008-11-11 @ 23:25:17
URL: http://gillbergarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0