sommarminnen

efter att ha läs igenom gamla inlägg, inser jag att det är kul att läsa minnen, konstiga grejer, känslor och händelser. idag var det gamla sommarminnen som fick väckas till liv igen. därför, är det dags att skapa nya.
 
jag tog med mig mina fyrbentingar på en tur, för ovanlighetensskull med sadel, på den stora av dem.
det slutade med en lång galopp över en grön äng.
det är så där bra på Öland, som jag kunde läsa att jag haft det förr om åren.
Goliat på tomten, nu faktiskt direkt utanför mitt sovrumsfönster.
sommaren lyser förvisso med sin frånvaro och temperaturen håller sig under femtongradersstrecket och regnet tycks dugga tätt.
idag, igår, dagen innan innan igår. mina nästan bruna ben bleknar.
å på tal om brunt, så har mitt blonda gula hår genomgått en förändring.
brunt är att överdriva, men mellanblont - utan gult.
 
imorgon börjar jag tidigt, men innan jag får mina skönhetstimmar ska mina föräldrar hämtas hem från danskväll på Lundegård, det är tur att jag har körkort. funderar dock på när jag ska nyttja deras körkort, på en opassande tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0