motivationen, var är du?

jag ska börja kalla den här bloggen för en gnällblogg.
okej, helgen har varit så bra, men syskon, bästa vänner och snö.
imorgon är det måndag, jag skriver på min omtenta.
den ska inte om en vecka och på tisdag börjar nästa kurs.
jag är så less på allt, på genus och valditet, på metoder och teorier.
på framkrystade argument tagna från nån pedagogikforskare.
på att leva under fattigdomsgränsen.
trött på att vara trött, på att vara försöka vara duktig.
två u-tentor den här terminen vittnar kanske om att jag inte är så duktig,
att jag har tappat sugen.
motivationen sviker och envisheten skriker, in med tentan.
skriv den och skicka in den. gör det bara!!
 
jag har ju lovat mig själv att 2014 ska bli bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0