början på slutet.

morgon hos hästarna.
nu försöker jag få upp värmen igen.
irritation har funkat förut.
imorgon är det opponering, min tentas resultat som behövde bli godkänd innan uppstarten av uppsatsen lyser fortfarande med sin frånvaro.
uppsatsen ska bedömas av examinatorn som ansvarar för kvantitativa studier,
jag råkar ha gjort kvalitativa intervjuer och är inte ensam om det i min grupp.
jag är nästan färdig med min opponering, så jag har nästan en ledig dag idag.
idag också, på tisdag nästa vecka börjar allvaret igen.
 
"det är mycket som man inte vet, förrän det är försent"
 
Eagle-Eye Cherry – Dream Away
så himla fint.
 
förövrigt, såg jag att jag för två år sen blev officiell hundägare idag.
tiden går. fort!
 
dessutom insåg jag hur mycket mer effektiv jag var för något år sen.
vad hände med den energin?
måste nog hitta den igen.
därför, läsa igenom min opponering och byta om för en timme på gymmet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0