livet är fint

så kom den, dagen då jag kanske slutade mitt allra sista sommarjobb.
jag hade så brottom hem till lediga dagar att jag inte ens kände efter hur det kändes.
nu är jag i Skåne, i Fredriks sommarparadis och det är ett paradis.
vi har gått och gått och gått, tittat, handlat och ätit mat.
Viken är en vacker plats, förutom den jättespindel som igår dök upp på väggen, trillade ner och försvann.
när vi lämnar det här paradiset i helgen är det för att återkomma till vårt egna paradis.
till gräddhyllan. till lägenheten och alla tomatplantor som pryder balkongen.
sommaren har bjudit på cirka 1000 bilder, det betyder alltså att ett besök på Ikea och en beställning av fotografier står på min att göra lista när mina två återstående lediga vekor väntar i Strängnäs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0