fredagkväll

med 15 elevutvärderingar, där ord som ler mycket, alltid glad, snäll, bra på att förklara, bra ledare,
en kram och önskningar om att jag skulle stanna kändes det lite vemodigt att gå hem idag.
i alla hormoner finns det charm och ärlighet. bakom det där matcho, finns omtänksamhet.
(jag kan se det så länge inga bögar slängs i skogen)
nu är det dusch innan uppstigning för utsläpp av Fluff och co,
imorgon kväll kommer mina bästa, som jag träffar alldeles för lite.
klockan är snart midnatt, mellan 23-01 har jag tydligen mina surtimmar.
så är det när man lär känna varandra och sömn är en bristvara.
snart jul, två tentor, ny kurs, mer tentor.. å ja, sen är det nyår och VT14.
så gick det med det jullovet.
å jag kan inte låta bli att sakna Öland. Goliat på tomten och ljusa nätter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0