Maj

det va bra innan det var dåligt. ja, alltså ungefär som det var blekt innan solen gjorde allt rött.
kräftrött. sån där farlig röd färg som man får om man sitter alldeles för många timmar i majsolen.
om mindre än två veckor skriver jag tenta i ekonomi.
jag kan nästan inte klandra någon annan för min totala omotivation,
för lite sömn och en vår som inte riktigt känns som jag trodde.
ja, men så där lätt som allt var första terminen statsvetenskap.
för några dagar sen fick jag för mig att jag skulle bort i augusti,
två veckor så där bara åka någonstans.
göra allt ännu rödare.
några dagar på Öland, skulle kanske räcka.
spontant bara.
full tank, tur och retur, havet, sovmornar, promenader, mental uppladdning.
för seriöst, om det fanns människobatterier på Biltema hade jag köpt ett.
människotema. Ha!

äh, nog med gnäll.
kvällssolen och Kejsi väntar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0