solig helg i mars.

 
uppladdningshelg.
sol, fika, mat och fina människor.
ja, asså egentligen låter det som en sån där vanlig helg i mitt liv.
Fredrik konstaterade idag att jag hade väldigt lite att klaga på.
det ligger en sanning i det.
gårdagen bjöd på solig långtur med mina djur, Noblesse och Hilma,
middag å romantiskkomedi på kvällen.
idag tog jag med grisarna på ytterligare en långtur, sol, sol å bus.
innan Fredrik styrde bilen mot Eskilstuna och jag fick en hel eftermiddag med Bea.
mer fika och mat, en cider och hysteriska fnitteranfall var igång.
 
om jag ska klaga på något är det min egna prestation å den där c-uppsatsen som helgen skulle ägnas åt..
ingen sagt om det = inget gjort.
målet är nu innan påsk, vilket egentligen inte borde vara omöjligt.
om sanningen ska fram har jag aldrig känt mig så omotiverad att göra något,
min första riktiga examen. haha!
 
å imorgon börjar sista veckan på praktiken.
det ska skrivas artiklar och avslutas ekonomiavsnitt.
sen är det min egna prestation som ska bedömas, innan andra halvan av VT13 drar igång.
ekonomi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0