plugg, jobb, hund och häst.

ytterligare en bra dag i mars.
den började med en halvtimmes morgonpromenad,
fortsatte med frukost och plugg, innan lunch tog vi en rask promenad för att jag sen skulle cykla till jobbet.
efter jobbet cyklade jag hem, bytte om, hämtade Kejs, cyklade till stallet, red med Mian och Taffee,
Kejsi hängde med, lös. Klockren! jag tog in hästarna och Kejs å jag cyklade hem igen, i nån timme blir det miljöpolitik innan kvällskiss och läggdax.

dock kanske jag inte kommer ur sängen imorgon.
något har hänt med min rygg, vissa rörelser gör fruktansvärt ont..så ont att jag knappt kan röra mig.
det blir värre och värre.. fortsätter det kommer onsdagenstenta vara fruktansvärd.
jag är tvungen att sätta mig i soffan med litteraturen ikväll, bli kvar på stolen är bara att drömma om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0