kvällsfunderingar.

idag ska jag sluta äta godis.
för så där tiotusende gången i mitt liv.
om jag klarar det fram till min födelsedag är det ett stort steg.
dessutom ska jag försöka börja jogga igen, två dagar i vecka.


annars då.
vädret idag har varit världens bästa! :D
jag och Bea var i skolan, satt på föreläsning, begrundade mänskligheten och delade på en kexchoklad.
på bussen hem satt jag med musik i öronen och funderade.
delade funderingar med Bea. det är det där med den där tryggheten som fanns.
som man någongång förhoppningsvis ska hitta igen utan att vara ensam.
det är konstigt med musik, vad de kan framkalla känslor och minnen.
nästan lite farligt så där,
glömma bort, gå vidare, spara det fina, förtränga det dåliga,
påminna sig om vad som hände, minnas det som gav leenden, gråta slut på tårarna.
dumma huvud!



Panic! At the Disco – The Only Difference Between Martyrdom and Suicide is Press Coverage

jag borde plugga, har massor å läsa.
kan inte konsentrera mig, vill, men orkar inte.
det är de där engelska orden som inte vill göra sig förstådda idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0