torsdagstankar.

Måste börja med å poängtera att jag ligger i badet å skriver.

Idag har det snurrat mycket i huvudet.
En spännande sak är att forskarna tror att jorden kommer gå under 2100,
 på grund av den dåliga ekonomin,
samtidig som Eskilstuna kommun får 30 miljoner av EU för en miljösatsning.
Paradox!
En annan sak är 202020 målet.
Det där om att år 2020 ska växthusgaserna minskat med 20%. E
nligt föreläsaren är allt politiskt svammel.
202020 för retorikens skull..

En helt annan sak är min löpande hund.
Enligt konstens alla regler får hon inte utsättas för nya moment.
Då löpande tikar kan känna sig lite instabila.
Tänk om jag hade det så.
Så fort mensen kom slapp jag göra något som kunde påverka mig negativt,
om jag inte riktigt förstod.
 Allt för mitt självförtroende. För inte är man som man borde en vecka i månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0