onsdag!

eftersom jag skulle gå all in den här tentaperioden, har jag inlett den med att göra.
INGENTING!
hängde hela förmiddagen med mina djur i stallet och ute i skogen,
sen bar det iväg till Åker för plantering vid mormor och morfars grav.
då en något överlycklig Hampus ringde och kvittrade om hur bra allt går!
för att avsluta med födelsedagsfika hos min ena morbror.
när jag kom hem gick Kejsi och jag ut på en långpromenad, plockade med oss påskris,
så nu ska jag göra fint till helgen.
inte för att det är påsk än, utan för att det är roligt att pyssla hemma
(och för att det inte lockar att sätta sig med böckerna)
som tur är tar det inte så lång tid att bona och göra fint på 37 kvadrat,
det får bli nattgöra, studierna.
(varför kändes det som att det där senariot hör till en av de vanliga hemma hos mig)
hopplöst!





notera att mina fotbilder nu innehåller två fötter till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0