jag kan leva med söndagsångesten.

Sarah Dawn Finer – Kärleksvisan

för att jag älskar dig, så som du är
å jag vill ge dig allting jag har.
låt mig få bära dig, när du är svag,
för du betyder allting för mig.
va inte rädd, jag går bredvid dig.

Mina ben är trötta.
jag gick till stallet, fixade allting där, red Goliat ordentligt på banan,
klättrade i skogen med Kejsi i över en timme, gick hem.
jag var hemma klockan tre, vilket betydde sex timmars aktivering av mig själv och mina djur.
Jag och Kejs la oss på sängen när vi kom hem, hon snarkade och jag var lycklig över att hon låg där.

om det är det där som kallas söndagsångest har jag inga problem att överleva den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0